Trenger du hjelp?
Kontakt oss her. NOWAS vil behandle forespørselen din så snart som mulig.
Kundeservice:
Mandag - Torsdag: kl. 8:00 - 16:00, Fredag er det stengt. Nettbutikken www.nowas.no er åpen alle dager 24/7 og bestillinger på nettbutikken behandles alle hverdager i uken.
Ordre & Faktura
Du kan kontakte vårt supportteam her hvis du har spørsmål om en pågående bestilling, en faktura eller en levering.
Råd om produkt og salg
Du kan kontakte vårt salgsteam her hvis du vil vite mer om et produkt før du kjøper eller be om et tilbud.
Retursending af varer
Hvis du angrer på et kjøp av en vare hos NOWAS AS, kan du sende varen i retur til NOWAS AS innenfor 14 dager. Vi gjør oppmerksom på at du må betale returfrakten av produktet.
Sendes varen retur innen 14 dager fra kjøp, oppkrever NOWAS returgebyr på 15% pluss vår faktiske fraktkostnad. Vær oppmerksom på at bestillingsvarer ikke kan returneres. Se mer informasjon under kjøpsvilkår.
Slik gjør du
1) Fyll ut og send inn skjema
2) Du mottar en e-post med opplysninger.
3) Skriv ut e-post, og send sammen med produktet.
NOWAS A/S
Gråterudveien 20
3036 Drammen
Feil eller mangler på et kjøpt produkt?
Kjære kunde
Vi tilbyr reklamasjonsrett i henhold til våre forretningsbetingelser. Hvis du opplever feil eller mangler på et produkt som er kjøpt hos NOWAS AS innenfor reklamasjonsperioden*, har du her på siden mulighet til å sende inn en reklamasjon. Alle felter må fylles ut, og det må lastes opp minst ett bilde for å dokumentere reklamasjonen.
Hvis du ønsker teknisk hjelp med et produkt som har gått over reklamasjonsperioden eller et produkt som ikke er kjøpt hos NOWAS, så vil vi anbefale at du istedenfor fyller ut skjemaet ”Andre henvendelser” eller ”Bestill service”.
Fremgangsmåte for innsendelse av reklamasjon:
1) Fyll og ut send inn skjemaet.
2) Du mottar en kvittering for registrering av din reklamasjon. VIKTIG! Denne må du ta vare på.
3) Du mottar deretter nærmere informasjon fra vår reklamasjonsavdeling.
*Reklamasjonsperioden er som standard 1 år fra kjøpet, men enkelte produkter har begrenset eller utvidet reklamasjonsrett jf. forretningsbetingelser punkt 5
Bli en del av et sterkt team
Ønsker du å bli forhandler av våre produkter, kan du fylle ut nedenfor stående skjema. NOWAS AS forbeholder seg til enhver tid retten til å avvise søknaden. Særlige krav og vilkår gjelder for forhandlere. Ytterligere detaljer fås etter at søknaden evt. er godkjendt.
Bestill service
NOWAS tilbyr service og reparasjon på verkstedet i Drammen innenfor verkstedets åpningstider. En gjennomgang av en av våre teknikere kan f.eks. innebære vedlikehold av ditt produkt eller support ved breakdown. Vi assisterer også med å optimere den daglige driften av ditt utstyr.
NOWAS tilbyr skreddersydde løsninger for å matche dine behov, eller faste servicepakker. Vi tilbyr service og reparasjon av ditt vaskeanlegg, maskiner i serviceindustrien, gulvvaskere og høytrykksanlegg. Fyll ut nedenstående formular for å bli kontaktet angående service eller reparasjon. Ved feil eller reklamasjon på et levert produkt ber vi deg om å fylle ut formularet under punktet ”Problemer med et kjøpt produkt?".
Eksempler på faste servicepakker:
(Liten service)
- Kontroll / justering av motor
- Skift av oljefilter
- Skift av olje
- Kontroll / justering av pumpe og girkasse
- Kontroll av ekstrautstyr
(Stor service)
- Kontroll / justering av motor
- Skift av oljefilter, tennplugg, drivstoffilter og luftfilter
- Skift av olje
- Kontroll / justering av pumpe og girkasse
- Kontroll av ekstrautstyr samt sjekk av over 25 punkter
(Vinterstandby)
- Frostsikring av høytrykksanlegg (Sikret til -15 grader)
- Smøring av bevegelige deler
- Drenering av overflødig vann
- Kontroll for lekkasjer og utettheter
- Etterspenning av slanger og beslag
- Skylling av impregneringspumpe og slange med vann (Samt fylles med frostsikker væske)
- Frostsikring av slangen på slangetrommelsen (fylles med frostsikker væske)
- Frostsikring av impregneringsslange (fylles med frostsikker væske)
- Frostsikring av impregneringsslange (fylles med frostsikker væske)
- Filterhus frostsikres
Det eneste du som kunde skal gjøre, er å tømme bilen så den er klar og lett tilgjengelig for servicemannen. Tøm gjerne tanken for overflødig vann. (Alt over 50-100 liter)
- Kontroll / justering av pumpe
- Kontroll / justering av flowcontroller
- Kontroll / test av batteri
- Kontroll av filtre
- Kontroll av slangetrommel
- Kontroll av RO-pakke (hvis monteret)
- Kontroll av Hotwater (hvis monteret)
Andre henvendelser