Reklamasjon

Kjære kunde
Vi tilbyr reklamasjonsrett i henhold til våre forretningsbetingelser. Hvis du opplever feil eller mangler på et produkt som er kjøpt hos NOWAS AS innenfor reklamasjonsperioden*, har du her på siden mulighet til å sende inn en reklamasjon. Alle felter må fylles ut, og det må lastes opp minst ett bilde for å dokumentere reklamasjonen.

Hvis du ønsker teknisk hjelp med et produkt som har gått over reklamasjonsperioden eller et produkt som ikke er kjøpt hos NOWAS, så vil vi anbefale at du istedenfor fyller ut skjemaet ”Andre henvendelser” eller ”Bestill service”.

 

Fremgangsmåte for innsendelse av reklamasjon:
1) Fyll ut og send skjemaet
2) Du mottar en kvittering for registrering av din reklamasjon. VIKTIG! Denne må tas vare på!
3) Du mottar nærmere informasjon fra reklamasjonsavdelingen.

 

 

*Reklamasjonsperioden er som standard 1 år fra kjøpet, men enkelte produkter har begrenset eller utvidet reklamasjonsrett jf. forretningsbetingelser punkt 5